龙卷风

The 1975 - A Change of Heart (Demo) -

A-水塔先生 、:

《A Change Of Heart (Explicit)》,来自The 1975。

在秋意渐浓的南国,听一首节奏明快、声线又舒服的歌再好不过。

种多肉、修剪芒果树的枝条、把仙人球根的土洗干净用一个玻璃瓶水培看根系的生长、日子渐短但时间好像又变得漫长了些,猫咪的感冒好得差不多了,生活被这些琐碎的事情包围,越来越害怕去人多的地方,窝在花店里听歌看书都好。

2016还有两个月都不到的时间就要结束,秋老虎消去之后终于在云南的清晨和深夜感受到一些凉意,白天虽然还是可以只穿短袖,毕竟我生活的地方不会下雪。

好了,希望大家喜欢这首歌。


Are we awake?

我们是否早已清醒?

Am I too old to be this stoned?

还是我不再年轻受不了这样的醉意?

Was it your breasts from the start?

或者一开始就是你性感的身体?

They played a part

让我把持不住

For goodness sake

我的天哪


I wasn't told you'd be this cold

我从不知你是这般冷酷

Now it's my time to depart

而我是时候该离开了

And I just had a change of heart

只是我有颗善变的心

I'll quote "on the road" like a twat

我慢慢的走向路的尽头

And wind my way out of the city

风为我开辟了一条路

Finding a girl who is equally pretty won't be hard

找一个像你一样美的女孩并不难

Oh, I just had a change of heart

哦,只是我有颗善变的心

You smashed a glass into pieces

你将玻璃杯打碎

That's around the time I left

这一幕大概发生在我离开的那一刻

And you were coming across as clever

当我不着痕迹的与我邂逅

Then you lit the wrong end of your cigarette

而你却点燃香烟的另一头

You said I'm full of diseases

你说过我身心满是创伤

Your eyes were full of regret

你的眼眸满是悔恨

And then you took a picture of your salad

你将你的色拉拍了张照

And put it on the Internet

然后你传上了网

And she said, "I've been so worried about you lately"

她曾说我一直都替你担心

You look shit and smell a bit"

你的形象一团糟 身上还有一股味道

You're mad thinking you could ever save me

你还以为你能拯救我 你真的疯了

Not looking like that

不要用那样的眼神看我

You used to have a face straight out of a magazine

要知道曾经的你可以与杂志封面的美女媲美

Now you just look like anyone

而如今你却像是平常无奇的路人

I just had a change of heart

只是我有颗善变的心

I feel as though I was deceived

这感觉像是被骗般

I never found love in the city

这座城 我从未寻到属于我的爱

I just sat in self-pity and cried in the car

我只是在车里自哀自怜 独自落泪

Oh I just had a change of heart

只是我有颗善变的心

Then she said, "I've been so worried 'bout you lately

然后她说最近我总是很替你担心

You were fit but you're losing it

你够瘦了但是你仍拼命减肥

You played a part, 'this is how it starts'"

你走进过我的心 这就是一切的开始

Oh I just had a change of heart

只是我有颗善变的心

I just had a change of heart

只是我有颗善变的心

I just had a change of heart

只是我有颗善变的心

I just had a change of heart

只是我有颗善变的心

Oh I just had a change of heart

哦,只是我有颗善变的心

I just had a change of heart

只是我有颗善变的心

I just had a change of heart

只是我有颗善变的心

I just had a change of heart

只是我有颗善变的心

I just had a change of heart

只是我有颗善变的心


评论

热度(62)