龙卷风

Freedom - Anthony Hamilton

流浪的龙:

《freedom》,这首歌出名是因为昆汀的《被解救的姜戈》。大家都知道昆汀的音乐品味很高,就是单独食用或者配昆汀的电影都口味极佳。既然叫《自由》,听起来肯定是有点飘的。有点爵士和灵歌的感觉。额,我乱说的,就是为了引诱你听一听。

Felt like the weight of the world was on my shoulders

感觉像是全世界的重量压在我肩上

Pressure to break or retreat and then return

被压垮还是就这么知难而退

Facing the fear that the truth, I discovered

面对恐惧我发现了真理

No telling how, all these will work out

没人告诉你路在何方

But I’ve come to far to go back now

但我已走的太远不能回头

I am looking for freedom

我在追寻自由

looking for freedom

追寻自由

And to find it cost me everything I have

我付出一切去追寻它

Well I am looking for freedom

好吧,我在追寻自由

looking for freedom

追寻自由

And to find it, may take everything I have

去追寻它会让我付出一切

I know all too well it don’t come easy

我完全知道这一切并不容易

the chains of the world they seem to movin tight

这世界给你的枷锁看起来越绷越紧

I try to walk around if I’m stumbling so familiar

我试着向前走,但是一次次跌倒

tryin to get up but the doubt is so strong

试着站起来,但心中却满是疑虑

there’s gotta be a winning in my bones

我感觉寒风刺骨

I’m looking for freedom

我在追寻自由

looking for freedom

追寻自由

and to find it, cost me everything I have

我付出一切去追寻它

Well I’m looking for freedom

我在追寻自由

I’m looking for freedom

我在追寻自由

     And to find it, may take everything I have

我付出一切去追寻它

Oh not giving up there’s always been hard, so hard

哦,别放弃,自由总是来之不易,来之不易,

but if I do the thanks lase the way I won’t get far.

随遇而安只是在画地为牢

Mhm, life hasn’t been very kind to me lately, (well)

嗯,命运近来对我不怎么客气,(好吧)

but I suppose it’s a push from moving on (oh yeah)

但我姑且当作那是在催我前行,(oh yeah

in time the sun’s gonna shine on me nicely (one day yeah )

也许有一天,阳光会温柔的照在我身上 (有一天,yeah)

sudden tells me ’cause things are coming

这光芒告诉我追寻的一切就在眼前

and I ain’t gonna not believe

我几乎无法相信这一刻就这样到来

I’m looking for freedom

我在追寻自由

looking for freedom

追寻自由

and to find it, cost me everything I have

我付出一切去追寻它

Well I’m looking for freedom

好吧,我在追寻自由

I’m looking for freedom

我在追寻自由

And to find it, may take everything I have

我付出一切去追寻它


评论

热度(22)