龙卷风

Little Do You Know - Alex & Sierra

The little world of Ken:

《Little Do You Know》——Alex & Sierra

Little do you know
你所知甚少
How I'm breaking while you fall asleep
你熟睡时我是如何挣扎
Little do you know
你所知甚少
I'm still haunted by the memories
我仍旧常被回忆纠缠
Little do you know
你所知甚少
I'm trying to pick myself up piece by piece
我正挣扎着一点一点重拾自己

Little do you know
你所知甚少
I need a little more time
我还要一些时间
Underneath it all I'm held captive by the hole inside
一切表象背后的我已被空洞占据
I've been holding back for the fear that you might change your mind
害怕你变心的我一直在犹豫
I'm ready to forgive you but forgetting is a harder fight
我愿原谅你但遗忘是更加艰难的争斗
Little do you know
你所知甚少
I need a little more time
我还要一些时间
I'll wait, I'll wait
我等你,等你
I love you like you've never felt the pain,
我爱你,要你像从未受过伤痛一样
I'll wait
我等你
I promise you don't have to be afraid,
我许诺,让你不会觉得害怕
I'll wait
我等你
The love is here and here to stay
我的爱在这,一直在这
So lay your head on me
那么,把头靠向我吧
Little do you know
你所知甚少
I know you're hurting while I'm sound asleep
我熟睡时你的痛苦挣扎我明白
Little do you know
你所知甚少
All my mistakes are slowly drowning me
我的所有错误如今把我渐渐淹没
Little do you know
你所知甚少
I'm trying to make it better piece by piece
我正努力着一点一点改变自己
Little do you know
你所知甚少
I love you 'til the sun dies
我爱你直到日光也枯竭
Oh wait, just wait
等我,等我
I love you like I've never felt the pain,
我爱你,像从未受过伤痛一样
Just wait
等我
I love you like I've never been afraid,
我爱你,像从未感到害怕一样
Just wait
等我
Our love is here and here to stay
我们的爱在这,一直在这
So lay your head on me
所以,把头靠向我吧
I'll wait, I'll wait
我等你,等你
I love you like you've never felt the pain,
我爱你,要你像从未受过伤痛一样
I'll wait
我等你
I promise you don't have to be afraid,
我许诺,让你不会觉得害怕
I'll wait
我等你
The love is here and here to stay
我们的爱在这,一直在这
So lay your head on me
那么,把头靠向我吧
Lay your head on me
把头靠向我吧
So lay your head on me
所以,把头靠向我吧
'Cause little do you know
因为你所知甚少
I, I love you 'til the sun dies
我爱你直到日光也枯竭

评论

热度(28)